Hej! Fick min Vodafone Magic idag, och efter lite om flashingar funkar den utmärkt! Tänkte bara rekommendera alla som tänker flasha att innan ni gör det så installera den senaste SPL från denna sidan. Glöm inte att ha på Debug mode för USB, och att innan ni uppdaterar SPL göra en nandroid backup. Efter det så skickade jag över ION Rev.2 builden, vilket för mig inte fungerade alls bra då WIFI plötsligt slutade funka. Så jag skickade över rogers V2a, som har fungerat utmärkt sedan dess. Jag körde en wipe innan jag uppdaterade builden, men vet dock inte ifall det är nödvändigt. Och allt har fungerat utmärkt, den är rootad och t.o.m. wireless tether verkar appen fungerar. Förvånad över hur mycket apps Android Market hade! Tog en evighet att endast komma igenom tools kategorin. Mvh Milleson [UPPDATERING] Den recovery filen jag använde tog jag från guiden, dvs här!
Nackdelen med Rogers-ROM:en är att man då får HTC-tangentbordet vilket inte är kompatibelt med Scandinavian Keyboard.
Går det på något sätt att patcha om till Google tangetbordet? Tänker mig att Scandinavian Keybord borde funka då...