Voddler med helskärm?

Diskussion i 'Frågor och support' startad av bubbenboy, 25 jun 2011.

1. bubbenboy

bubbenboy Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

laddade ner den nya appen från voddler precis och verka funka kanon. Men problemet är att filmen visas bara i en liten ruta medans reklamen visas i helskärm? kan inte hitta någon inställning för skärmen. Någon som vet lösningen? Har en HTC Sensation.

2. toxic76

toxic76 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    65
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Honor 10

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Honor 10
    Telefon 2:
    Honor 8 lite
    Telefon 3:
    Huawei Nexus 6p
    Platta:
    Lenovo tab2
    Det är väl samma sak med windows versionen av voddler ? Själv så har jag inte kunnat prova voddler pga jag kör ett os som inte stöds av voddler varken på datorn eller mobilen :( Vore ju bra om det gick o få helskärm i appen faktiskt med tanke på att skärmen inte är allt för stor så är det bara onödigt o ha widescreen formatet

3. Dahliz91

Dahliz91 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    212
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    Ni pratar egentligen inte om helskärm utan om filmen är i samma format som mobilens skärm antar jag. Det är väl skillnad på att anpassa alla filmer till alla format än att bara anpassa reklamen? Sen är det ju frågan om de ens får in filmerna i flera format. Jag får samma svarta tomrum när jag ser på filmer på TVn hemma, så det är väl inget märkligt med det. Vore ju smart om alla mobiler, datorskärmar och TV-apparater hade två vanliga storlekar, typ 4:3 och 16:9. Men att tillverkare skulle kunna enas är väl en utopi.

4. bubbenboy

bubbenboy Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Problemet va att jag hade en bred svart ram runt bilden. Alltså inte bara svart fält på sidorna eller uppe och nere som det normalt blir. Nu satt jag och kollade lite på filmen på datorn och där visade det sig att det va samma bild med den breda svarta ramen. Så det va inget galet med mobilen utan det va filmen.