Voddler till android? ?

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Headhunter77, 29 okt 2009.

1. Headhunter77

Headhunter77 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej. Undrar om någon vet om voddler(filmens spotify) ska komma till android? ?

2. Skerved

Skerved Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    37

MINA ENHETER

Skulle tro att det ligger några år in i framtiden. Vi måste få högre total bandbredd på det mobila nätet för att kunna streama film i någon vettig kvalité.
    Dessutom så har dom nog en del att jobba på ännu när det gäller Voddler.

Jag går och hoppas på en Voddler invite så jag själv kan testa det. :)

3. Droid110

Droid110 Guest

Voddler är ju skräp :(... Hoppas på någon annan vettig service, men se film i mobilen är väl overkill? :/

4. Skerved

Skerved Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    37

MINA ENHETER

I en "vanlig" mobil ja, det håller jag med om.
    Men tänk dig Media Tablets som Archos 5 tex där du har en större skärm och enheten är gjord för att kolla på film i.
    Det är nog inte min kopp te i och för sig, jag tittar helst på film i en biosalong eller genom hemmabio.

Dock tror jag att det kommer komma någon gång i framtiden, och jag tror det kommer att användas. Vi får väl se vad som händer. Jag är alltid för utveckling. :)

5. Truxx

Truxx Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Brukar se tv-avsnitt och filmer på min galaxy och tycker det funkar grymt bra! Man måste tänka på att telefonen har man på bara 2-3 decimeters avstånd och även om det är i minsta laget så är det ändå helt okej. Jämför med en vhs på en 28" på 3-4 meters avstånd så måste jag säga att det är mycket bättre! För bara 10 år sen var det det normala sättet att se på film hemma.

Voddler verkar strula mycket och innan det har fått nog med fotfästa för att bygga en stabil androidklient så har vi säkert 4g. Annars får dom väl köra ett offlineläge och så får man tanka på wifi...