Fråga: Volymkontroll med samsung S view skalet på

Diskussion i 'Galaxy S5 - Allmänt' startad av warp, 27 jun 2015.

1. warp

warp Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej jag har ett problem, när jag satte på skalet S View cover med trådlös laddning på min Samsung S5 så kan jag inte reglera volymen när telefonen är låst eller skalet är på.
    Men på min frus telefon som är likadan (förutom färgen :) ) så fungerar det.
    jag har googlat o läst överallt men jag hittar inga sådana inställningar som talar om hur man reglerar volymen i låst läge.
    Någon som vet ?

2. warp

warp Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag kan omformulera frågan.
    Jag kan inte använda volymknapparna på vänster sida av telefonen när den är låst.
    Men det går på hennes telefon, ngn som vet hur man åtgärdar det problemet ?

3. warp

warp Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag såg idag att den volym hon kan justera är media volymen.
    Den ligger överst på hennes lista medans på min telefon ligger ringsignal volymen överst, nu vet inte jag om det spelar ngn roll för jag kan inte justera volymen i låst läge.
    Någon som vet hur man ändrar prioriteten på listorna ?

4. warp

warp Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag närmar mej en lösning, kanske..
    När jag drar igång ett spel så kan jag höja o sänka media volymen i låst läge precis som hon kan. Men inte ringsignalen när jag går ur spelet.
    Skillnaden är att hon kan bara reglera media volymen o inte ljudvolymen oavsett läge.
    Så det måste vara ngt spel som ligger o blockar på hennes lur eller så måste jag lista ut hur man ändrar prioriteten på volym kontrollerna typ jag har ringsignaler överst medan hon har media överst.
    Någon som vet hur man gör ?