"Wake up" Problem

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av Dykdeko, 17 mar 2011.

1. Dykdeko

Dykdeko Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjenare alla mobilgurus.

Har sedan ett par månader en galaxy s som nu helt plötsligt börjat strula för mig. Allt som oftast när jag försöker väcka den (från svart skärm till att jag skall kunna dra fingret på skärmen för att låsa upp den. Och ja, jag är helt novis ^^) så tar det 10 sekunder innan jag ens får alternativet att låsa upp knapplåset. Allt annat fungerar som det skall och jag lider inte direkt av seghet i övrigt. Detta problem fanns inte för 2 veckor sedan, någon som har en susning vad som kan vara fel?

Jag har försökt läsa på forumet här, men jag kan inte hitta något om det (är inte ens säker på vilka termer jag skall söka på så jag har mest letat igenom tråd för tråd). Har froyo på den och installerade så sent som idag någon update via kies. Har efter det använt 3 knapps kombon för att återställa telefonen och passade också på att formatera inbyggda SD kortet till ingen nytta. Inga andra fancy saker.

Finns det en lösning, eller är det tillbaks till butiken med den?

Tacksam för svar

Peter

2. elof

elof Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    39

MINA ENHETER

Du menar att du inte har gjort något alls för två veckor sedan, installerat nån app, nån Widgetlocker eller så?

3. Dykdeko

Dykdeko Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Inte någonting faktiskt, det bara dök upp en dag när jag satt och surfade och telefonskärmen blev svart. När jag låste upp den så tog det 10 sekunder. Jag har ju även installerat om allt och nollat telefonen men fortfarande med samma resultat.

4. elof

elof Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    39

MINA ENHETER

Märkligt!

Jag skulle lämna tillbaka den. Verkar konstigt att du inte får bild direkt när du trycker på power- eller home-knapp.