Watch 7 sommaren 2025

Diskussion i 'Samsung Galaxy Watch 7 & Watch Ultra' startad av trifix, 5 jul 2025 kl 20:47.

1. trifix

trifix Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    113

MINA ENHETER

Jag har kört fitness-trackers i olika format och fastnade väl egentligen mest för Amazfit T-Rex Pro. Mest för att den såg ut som en riktigt klocka men också för att den var slitstark och hade en fantastisk batteritid.

Nu dog den förra året och har kört med Xiaomi Smartband 9 Pro som är rätt...värdelös i jämförelse. Den gör sitt jobb men inte mycket mer.

Såg nu att Elgiganten (och många andra) har riktigt bra pris på klockan. Frågan är om runt 2300:- (på Ginza av alla ställen) är en bra deal juli 2025? Jag vet att det kommer en ny Watch 8 om typ ett par dagar och förstår varför 7:an har ett bra pris.

Jag vet också att batteriet är ett skämt i jämförelse med 14 dagar på min nuvarande klocka. Skulle dock vara väldigt trevligt med en riktigt smartwatch med allt vad det innebär.

Sist men inte minst - fungerar den fullt ut på en Google Pixel?

2. bernard

bernard Droidmin Moderator

Mottagna gillanden:
    47 248
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    ECG & Blodtryck funkar inte utan en Samsung-telefon, men allt det andra lirar. Eller Samsung Wallet fungerar nog inte heller, men det går ju fint att använda Google Pay istället med klockan.

Ja, för det priset är den riktig hygglig skulle jag säga. Du kan ju möjlige vänta på Watch 8 och hoppas på att den går ned hos någon större ÅF. Jag vet inte hur pålitliga Ginza är/om de säljer gråimporterade produkter eller dylikt.