Problem: Webben? "hämtar" problem...

Diskussion i 'Xperia arc - Allmänt' startad av aalx, 31 mar 2012.

  1. aalx

    aalx Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 okt 2010
    Inlägg:
    301
    Mottagna gillanden:
    59

    MINA ENHETER

    Försöker gå in på webben, men inget händer bara vit skärm & adressen uppe (laddande), sen helt plötsöigt stängst allt ner och jag kommer till home skärmen och så får jag "Startar hämntning".
    Pilen i statusbaren kommer upp, och när man drar ner den så kommer det upp "<okänd>" "Det gick inte att hämta".

    Någon som vet vad det är för fel med surfandet? Allt funka som vanligt, men sen helt plötsligt börja de bli såhär.
    Jag va på Dustin Expo mässan när detta kom upp, och ingen av dem visste va det var, de sa bara "vi är typ bara sånna som vet hur man startar och stänger av. Ring deras kundservice" Jag ringde, men de är ju lördag och då arbetar de ju inte, svaret jag fick av SE service snubbarna på mässan var "Vänta tills måndag och ring kundservice igen".

    Någon? Hjälp?

    Kort om de på mässan så skämde de ut sig själva & SE totalt - verkar som att de lyckades få jobb där genom att SE inte hade "råd" att anställa en personal/service som vet vad en mobil är.
     
  2. chompiz

    chompiz Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 mar 2011
    Inlägg:
    2 428
    Mottagna gillanden:
    567

    MINA ENHETER

    När du startar webbläsaren så tryck på "tillbaka" så långt du bara kan tills den stängs av, för troligen så att du har någon websida öppen där du laddat hem någonting tidigare och glömt att stänga av efteråt.
     
    aalx gillar detta.
  3. aalx

    aalx Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 okt 2010
    Inlägg:
    301
    Mottagna gillanden:
    59

    MINA ENHETER

    Gjort det, sen jag har startat om mobilen några gånger, jag har rensat allt "Rensa data" - men fortfarande samma problem.

    Tacksam för svar!
     
  4. snickare

    snickare Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 mar 2012
    Inlägg:
    74
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Har också haft problem med den inbyggda webbläsaren. Blev trött på den och installerade Dolphin webbläsare istället. Mycket snabbare och fler funktioner än den inbyggda.
     
    aalx gillar detta.