Problem: Whatsapp samtals lista syns inte..

Diskussion i 'Galaxy S23 Ultra' startad av Hako92, 11 feb 2023.

1. Hako92

Hako92 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Tja!
    Bytt från Iphone 13 pro till en Samsung S23 Ultra. Då jag arbetar mycket internationellt är Whatsapp en stor del av mitt arbete, men nu till problemet.

Min samtalslista från Whatsapp syns inte under telefon samtals lista, utan att jag behöver öppna upp appen för att gå in och se mina senaste samtals listor. Det är super störande då jag tyvärr inte hade det problemet med Iphonen.

Rättare sagt, jag vill att alla samtals listor är samlade på ett och samma ställe.

Tacksam för svar, haft svårt att vänja mig med Samsung S23 Ultra och vill verkligen inte byta tillbaka till Iphone nu när jag äntligen börjat vänja mig.

Allt gott.

2. Leo83

Leo83 Android Medlem

Mottagna gillanden:
    5 433

MINA ENHETER

Aldrig hört talas om att WhatsApp samtal syns i telefonens lista... Om det är så på iPhone så måste det vara iPhone unikt.

jnsson gillar detta.
  3. Hako92

Hako92 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

Kolla bilden, detta är från min frus Iphone och allt är samlade på ett och samma ställe.

Jag hoppas verkligen att det går o lösa med min Samsung...

Bifogade filer:

4. Leo83

Leo83 Android Medlem

Mottagna gillanden:
    5 433

MINA ENHETER

Sett att i listan så ser jag samtal som gjorts i Meet (Duo) men det är inte på en S23 enhet så kanske annorlunda där. Jag misstänker dock att det är något som måste aktiveras av utvecklaren av appen.

Hako92 gillar detta.