Whatsapp

Diskussion i 'Applikationer' startad av 313lin, 21 dec 2024.

Taggar:
  1. 313lin

313lin Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Har ett problem med whatsapp som jag inte kan hitta nån info om. Ibland när jag skickar meddelanden så blinkar det till ett rött utropstecken när jag trycker på skicka knappen. Meddelandet går iväg till mottagaren men det försvinner för mig vilket är sjukt irriterande att inte ha historik på vad man skrivit. Skriver jag i grupper så är det dessutom bara vissa som ser meddelandet. Har samma problem även när jag använt gamla samsung telefoner. Har nu en Samsung S22. Men det kan inte ha med telefonen att göra. Har provat att justera alla möjliga inställningar osv utan framgång. Har i princip givit upp att lösa detta problem, men ger er en chans att komma med förslag:) nån som stött på nåt liknande?

2. dagr

dagr Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    438
    Operatör:
    Telia, Telenor
    Telefon:
    OnePlus 9 Pro, 8 Pro, HTC M9

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia, Telenor
    Telefon:
    OnePlus 9 Pro, 8 Pro, HTC M9
    Du är säker på att meddelandet går fram till mottagaren? Rött utropstecken kan vara att det inte går fram, t.ex. på kommunikationsproblem, kan bero på blockering av personen/den personen har blockerat dig eller på att krypteringen inte kan upprättas mellan dig och mottagaren. Testat via ett wifi istället för din mobildata?

3. 313lin

313lin Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Yes det går fram oftast, men det syns ej i historiken för mig. Wifi el data spelar ej roll. Tack för engagemang

Bifogade filer: