Widget som endast visar kollegor

Diskussion i 'Applikationer' startad av Gnopps, 27 dec 2012.

1. Gnopps

Gnopps Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    28

MINA ENHETER

På min telefon har jag Android-kontakter och Exchange-kontakter. Jag behöver en widget som visar endast mina Exchange-kontakter alternativt endast de som tillhör en viss organisation. Detta för att lätt kunna ringa dem. Har någon tips på hur jag åstadkommer det? Alternativt en dialer där jag med en knapptryckning kan visa endast endera gruppen.

Jag vet att jag kan skapa en kontaktgrupp men då måste jag hela tiden hålla den uppdaterad manuellt vilket inte är möjligt.

Tacksam för tips!

Sent from my HTC One S

2. Nerre

Nerre Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    199
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xperia Z1 compact

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xperia Z1 compact
    Övrigt:
    Smartwatch 3
    Jag förstår inte riktigt vad du vill göra eftersom du skriver att det är för jobbigt att hålla en kontaktgrupp uppdaterad, men på min telefon har jag en scrollbar widget med bara mina favoriter. Det går att välja andra grupper, vet dock inte om den kan välja ut bara exchange-kontakter. Den kräver dessutom launcher som har scroll-stöd.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.boombuler.widgets.contacts

3. Gnopps

Gnopps Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    28

MINA ENHETER

Tack för förslaget! Tyvärr kunde det varken visa endast Exchange-kontakter eller filtrera på företagsnamn.

Något annat förslag?