Widget som visar både Google calender och tasks?

Discussion in 'Applikationer' started by TpS, Aug 23, 2010.

1. TpS

TpS Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Söker som sagt efter en 4x4 widget som kan visa både Googles calender och task-list. Och både kalendern och tasksen ska kunna visa olika färger då jag har dubbla kalendrar samt dubbla task-lists.

Har testat kombinationen Pure Calender Widget + SSI gTasks men är inte riktigt nöjd.
    Vad jag kan se så kommer alltid gTasks direkt ovanför kalendern helt utan avdelare eller något, väldigt rörigt alltså. Hade hellre sett att gTasks hade visats i nederkant med nåt som delade av kalender från tasks.
    Sedan så verkar inte SSI gTasks stödja olika färger för olika listor, vilket jag gärna skulle vilja ha då jag kör en privat + en arbets-lista.

Använder nu CalWidget + gTasks (Inte SSI) och gillar båda, men krävs dubbla sidor då dessa båda tar stor plats, så en kombination av dessa vore det allra bästa.. :)

Tips någon ?

2. gommamagnus

gommamagnus Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Android Agenda Widget

Jag använder Android Agenda Widget, den kan visa olika kalendrar och tasks, jag kör Astrid tex.
    Du kan använda flera widgetar, finns i många storlekar, om du inte vill ha "blandade" kalendrar och tasks i samma.
    Olika kalendrar kan ha olika färger, och så finns massor med andra inställningar...

/Magnus