Jag stängde ner min Magic idag, drog ut batteriet och sen startade om mobilen, då hade mina Widgets slutat fungera, man ser dom på skrivbordet men retro clock tex stog på 00:00 och datum 2009.01.01 och snowstorm fungerade heller inte, man kunde inte änns trycka på någon av dom, så jag va tvungen att slänga dom och lägga in dom på desktop igen, skall det vara så?
Hur länge väntade du? Det kan ta ett tag innan alla widgets kommer igång efter en kallstart, vänta ett par minuter nästa gång och se vad som händer.
Retro Clock är trevlig, men den har alltid buggat en hel del. Låsningar och allmänt lagg. Jag körde den under ett par månaders tid och även om uppdateringar gjorde den stabilare så blev den aldrig riktigt bra, så jag gav upp till slut.
Det är inte så att du har stängt av några servicar? Var snowstorm helt svart eller var det någon text i widgeten (typ error, loading, eller tap to configure)
Kan ha varit så att jag faktiskt stängde av några servicar med advanced app killer... Tänkte inte alls på de, dock har jag testat att göra samma omstart igen och bara efter 20 sek så dök allt upp och fungerade som det skall, kan vara för att servicarna inte dödades innan. Snowstorm sa tryck för att konfigurera eller vad de brukar stå när man precis har lagt in den på skrivbordet, dock gick det inte att trycka på den eller nått, den va bara där. Retro clock har jag avinstallerat, tyckte digital clock va lite mer nice