Wildfire mot Optimus 2x

Diskussion i 'Off Topic' startad av TookieDroid, 16 jan 2011.

1. TookieDroid

TookieDroid Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    159
    Telefon:
    iPhone XS 256GB

MINA ENHETER

Telefon:
    iPhone XS 256GB
    En kompis har en en HTC wildfire som har en stooooor spricka på skärmen men Touchen fungerar ändå. Han köpte den utan tillbehör. Så det var bara mobilen för 2500 kr för några månader sen. Och nu vill han bli av med den. Igår sa han till mig. Jag ska sälja min mobil för 2000 kr och lägga på 1000 kr för att kunna köpa Optimus 2X... Han va bestämd för att göra det också. Så jag frågade honom först. Hur fan ska du kunna sälja en telefon som har en stor spricka på skärmen utan kvitto och tillbehör för 2000 kr. Och vem ska sälja en Optimus 2X för 3000 kr när den kommer ut... Han svarade inte. Han blev bara ledsen. Haha gjorde jag något dumt eller var det bara bra att jag "förstörde" hans "dröm" där? :D

Ville bara berätta det till er för att jag kissa nästan på mig av att skratta åt hans min :D

2. tekken

tekken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    249
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 3 XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 3 XL
    Du gjorde helt rätt, vissa förstår inte att saker kan man inte få så billigt. Jag själv vill sälja min wildfire som är nyköpt, men tror inte ens jag får 2000kr för den, och då är den komplett med alla grejer :P

3. TookieDroid

TookieDroid Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    159
    Telefon:
    iPhone XS 256GB

MINA ENHETER

Telefon:
    iPhone XS 256GB
    Hahah bra då! Haha i feel you :D

4. Tobby

Tobby Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    125

MINA ENHETER

Tänkte samma sa som du. Iallafall om Wildfiren, vet inget om Optimus 2X, men du gjorde rätt. Man måste ju vara realist.

5. swedebear

swedebear Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8
    Telefon:
    OnePlus 3T

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 3T
    Han kanske vart ledsen, men du gjorde helt rätt, han vinner på det i längden