Wildfire vs Samsung S8000 Jet?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Andyiy, 6 jun 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Andyiy

Andyiy Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Ja, vad tycker ni?

Vad ska man köpa? :)

2. teddyjohan

teddyjohan Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Wildfire tycker jag, men som mitt evigt upprepade mantra är: det beror helt på hur du använder telefonen! Personligen får jag en Legend i dagarna men blir allt säkrare på att göra mig av med den och skaffa en Wildfire istället. Jag har inga större problem med QVGA på min Tattoo, så...

Men för den som vill arbeta med grafik, eller spel, film etc så faller ju Wildfire bort direkt!

3. Andyiy

Andyiy Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Alltså jag köper ju en ny mobil för att jag har en SE W200i just nu och den är ju väldigt dålig. Så det här kommer vara min första smartphone och jag kommer väl använda den till samtal, sms m.m.

Självklart vill jag också att spel, musik, internet och allt det där ska funka bra men det är liksom i andra hand. En mobil som funkar till det mesta helt enkelt.

Jag tror att jag kommer bli nöjd vad än jag köper pga att jag har en usel mobil just nu, men jag vill helst köpa något som verkligen ÄR bra. :)

4. Adyzz

Adyzz Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Förstår inte varför du ens tänker på Jet, Spica är en bättre mobil till ett billigare pris dessutom. Wildfire har ju sense, MT (?) mm, men mindre skärm och sämre upplösning = mindre apps.

5. teddyjohan

teddyjohan Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Om priset inte är en fråga, välj mellan HTC Legend eller HTC Desire tycker jag. Legend för smidighet och kvalitet, Desire för råstyrka!

6. Adyzz

Adyzz Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

...eller nexus one för moddning, OTA-updates osv :)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.