Update:
Nu har jag pillat med forumet hela dagen (främst tagit sån tid pga. att min Internetanslutning inte fungerar som den ska).
Förutom ny e-postadress så har jag startat två trådar (fler kommer men var tvungen att prioritera annat).
Tack vare första medlemmen Eric så upptäckte jag att jag måste godkänna trådar som skapas av nya medlemmar vilket jag inte ska behöva göra. Så nya medlemmar ska nu ha fritt fram att skapa trådar och inlägg utan mitt godkännande. Jag har även ändrat behörigheterna för redan registrerade medlemmar så ni ska kunna skapa trådar och inlägg utan mitt godkännande.
Märkte även att vissa knappar inte fanns med (såsom redigera och citera) vilket nu är åtgärdat (ber om ursäkt för att dessa i dagsläget är på engelska).
Sist men inte minst finns det två fält "Telefon" och "Mobiloperatör" som ni hittar under Kontrollpanelen > Profil där ni kan fylla i vilken telefon och operatör ni har.
Tveka in hojta till om något annat verkar galet, jag ska göra mitt bästa för att åtgärda det så snabbt jag kan (och när Internetanslutningen tillåter mig).
Last edited by a moderator: 22 okt 2013