Wisepilot och 2.1

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av =MAVIA=, 1 nov 2010.

1. =MAVIA=

=MAVIA= Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Får inte Wisepilot att fungera efter uppdateringen. Fel internetinställningar säger den efter uppstart. Men internet fungerar i övrigt. Har lagt märke till att när den kontrollerar internet så i statusbaren ändras datatöverföring ifrån G/3G till ett H. Vad nu det betyder?!

2. ehnvis

ehnvis Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    49
    Telefon:
    LG G5

MINA ENHETER

Telefon:
    LG G5
    ROM:
    Orginal
    G = GPRS
    3G = UMTS (upp till 384kbit/s)
    H = HSPA, Turbo 3G (allt över 384kbit/s)

3. Migust

Migust Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Baby Droid .. Jag har fått samma problem.. Berätta gärna hur det kan lösas om någon vet / MG

4. andereri

andereri Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Vi är 2 på jobbet som fått exakt samma problem.
    Kontaktade SonyEricsson Support och dom vet om problemet. Ligger högt upp på priolistan av problem som måste lösas.
    Kommer komma en uppdatering på detta när problemet är löst.

5. =MAVIA=

=MAVIA= Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ja det verkar vara många som har detta problem. Prio på detta hoppas jag verkligen när det är en betalapp. Plus kompensation i form av förlängd prenumerationsperiod vill jag se. Annars lär man inte förlänga denna i första taget. Tycker det är riktigt svagt att man inte upptäckt detta innan då det är en av "huvudapparna" i luren.

6. ehnvis

ehnvis Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    49
    Telefon:
    LG G5

MINA ENHETER

Telefon:
    LG G5
    ROM:
    Orginal
    Jag skulle tyvärr inte säga att det är en av huvudapparna då vi är många som inte ens öppnar den utan tar bort den direkt. Lösningen som Wisepilot har med prenumerationer (ja jag vet att man kan köpa en livstids prenumeration) är rätt värdelös i mina ögon därför använder jag andra produket som är minst lika bra om inte bättre.

7. =MAVIA=

=MAVIA= Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Telefonen levereras med Wisepilot så det ÄR en huvudapp. Resten är tycke och smak. Att folk inte gillar den är inget argument för den dåliga supporten. Jag använder inte Facebook, Twitter eller GoogleTalk och det är också huvudappar. Ska jag, andra eller SE då inte bry oss, om dessa inte fungerade?!

De som inte använder Wisepilot, v.v. spamma inte tråden med irrelevant tyckande!

//Tack på förhand

P.S. Följ supporten här och fyll på http://talk.sonyericsson.com/message/26819#26819