WLM kontakter

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av Roystar, 24 jun 2011.

1. Roystar

Roystar Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nu så är jag en total nybörjare med Android men det största problemet som jag har är att mina WLM (Windows Live Messenger) kontakter kommer med i min kontaktlista som jag vill endast ha telefon kontakter med.
    Jag försökte att radera alla WLM kontakter som hamnade i min kontaktlista för telefon nummer men det slutade med att även dom blev bort tagna från WLM.

Finns det något sätt att bli av med WLM kontakterna från mobil kontakterna?

Jag kanske inte har förklarat det på det bästa sättet men ha lite hänsyn då jag är inne på min andra dag som jag har en Android telefon.

2. jedi

jedi Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    533

MINA ENHETER

Enklast möjliga lösning är att du i kontaktappen väljer att enbart kontakter med tillhörande telefonnummer ska visas: Contacts -> Menu -> Display options -> Only contacts with phones.

Ozzalbatrozz gillar detta.
  3. Ozzalbatrozz

Ozzalbatrozz Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    100
    Telefon:
    Oneplus 6T

MINA ENHETER

Telefon:
    Oneplus 6T
    Det där har jag stört mig på i ett år nu tack som satan :D Man har alltså bytt rom en gång i veckan med SGS men inte fattat hur fan man filtrerar det där :whoco5:

4. Roystar

Roystar Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack som satan för hjälpen! Det är bra att veta att jag inte är den enda som har stört sig på det. :)

5. goa200

goa200 Baby Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    162

MINA ENHETER

Vi har vissa riktlinjer man följer när man postar. Det faktum att de flesta poster i denna sektionen har ett prefix framför sig borde göra det hela uppenbart.

Ändra om din titel i stil med alla andra trådar beroende på vad du vill få fram av din post. Annars kommer din tråd låsas/ta bort och din möjlighet att posta fortsättningsvis i denna sektionen kan tas bort