Är det bara jag som har fått problem med WordFeud? Min arc tappar titt som tätt wifi sen ja la in ICS å då kan jag inte logga in på WordFeud. Märkte det nu i helgen tydligt då jag inte hade nått wifi utan körde helatiden på 3G å kunde aldrig logga in... Så fort jag koppla upp wifi så kan ja logga in. Kommer in på Duudle, Quizla å mobilbanken å allt annat utan problem men just WordFeud jävlas. Men jag får upp WordFeud i statusraden när nån lägger på 3G men kan inte logga in. Nån som har liknande eller nått tips?
Satt precis och funderade på varför jag inte kunde logga in, Tänkte att det ligger väl på deras sida. såg denna tråd och när jag startade wifi så kom jag in direkt. skumt.. får hoppas någon har en lösning på detta. inte alltid man har wifi ju
Hände precis samma på min Note efter att jag uppdatera till ICS. (inofficiellt, för nån månad sen) Men om man är uppkopplad till Wifi när man startar spelet, så går det att spela det på 3G sen. Nu fungerar det dock helt perfekt igen, och har inte gjort någonting speciellt för det..
Kom på att jag haft problemet tidigare och fått svar här: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=63696
Kolla under Inställningar -> trådlöst och nätverk -> åtkomstpunktsnamn. Står det inget där under proxy och port så är det något annat problem. Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Är det samma som för någon annan, att man får login failed på 3g? Jag måste spela på wifi :-\ det har fungerat på 3g på Nexus S iaf. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Jag tog bort Proxy och port och sen des har det inte jävlats. ICS: inställningar->trådlöst och nätverk,mer->mobila nätverk->åtkomstnamn->"operatören"->ta bort proxy och port nr.