Hej alla glada Jag undrar om det är någon annan som spelar Wordfeud ? Mitt namn är varazir Bjud in mig till ett spel
Statistik har varit på tal under en längre tid. Hoppas att det släpps snart samt öka max antal spel till 50. Skulle även vilja ha möjlighet att ta bort sin avtar.
skulle bli överlycklig om någon kunde pilla ihop en liten notifikations signal till wordfeud nåt som kanske säger wordfeud haha
Instämmer med MatteK angående batteriförbrukningen, den är enorm! N1:an laddas numera 2ggr dagligen... =/
Finns ju i inställningar (menyknappen > inställningar) Du kan välja precis vilken signal du vill. Vill du att den säger Wordfeud så spela in en sån ljudfil själv!
Ja det är jag fullt medveten om, men det är alltså signalen jag jag är ute efter, någon sorts pling och sen wordfeud. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Oj vad det drar batteri :-( Någon som vet om det även drar massor när man inte spelar? Har igång två pågående spel i bakgrunden. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Lite? Ordlistan är extremt löjlig och följer knappast "alfapetreglerna". Jag var nyligen med om att motståndaren lade till ändelsen för bestämd form på ett långt ord som jag hade lagt ut (fick fler poäng än jag för det fjuttiga tillägget), för att senare även lägga till genitivändelsen (fler oförtjänta poäng).
Jovisst det är störigt men samtidigt så är det lika för alla så det blir inte orättvist iaf ;-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Haha sägs att större delen av kontor runt om i världen har stannat till sen wordfeud slog till... och det skulle kanapt förvåna mig om det var sant Nick: biglakevic