www.blurrypeople.com

Discussion in 'Off Topic' started by Dirk Diggler, Sep 11, 2010.

1. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

MINA ENHETER

Måste slå ett slag för sidan här också!

www.blurrypeople.com

Som Chatroulette men personen du snackar med är just blurry ett tag så man hinner snacka lite först.

Har inte testat med än 30 min men snackat med en trevlig prick ifrån England som var sjukt bakfull samt nu senast en Holländare som skulle läsa till att hålla på med "Visual effects" i filmer!

Man måste regga sig så det är inte mycket dicks. Skönt. Däremot är den nya frågan som kommer "m/f". Svarar du fel (gissa vad som är fel svar) brukar de klicka bort dig. Har själv inte stött på en tjej än men så är det.

Testar ni så ser ni ifall det är jag då jag har en mjukis-droid bakom mig som syns ;)

2. Dirk Diggler

MINA ENHETER

Det fanns tjejer! Wow!

3. Magnus

Magnus Först på /forum Medlem

MINA ENHETER

4. Dirk Diggler

MINA ENHETER

Det fanns ännu fler!

Detta är lite som man önskade att Chatroulette var faktiskt :) Sjukt bra tidsfördriv utan massa obscena inslag. Hon här över var en 13-åring ifrån Holland (VANSINNIGT många ifrån Holland) som testade för första gången. Hon hade, på 1 timme, blivit tillfrågad "Show me you pussy" runt 20 gånger. Lite scary. Hon är 13 ffs. Ändå vansinnigt så lite man har att prata med en som är mer än hälften så ung som en själv. "Ja men du går i skolan ja. Roligt eller?"

5. yayayay

yayayay Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Söt var hon också. :o