X-plane 9. samsung har gjort något tok

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av Butcherswe, 25 dec 2010.

1. Butcherswe

Butcherswe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

någon som vet om det går att få till det så man kan installera? samsung har tydligen något fel när det man laddar ner ifrån market är större än 25mb:cry:
    undrar vad dom gjort!? då detta verkar bara gälla galaxy s
    Mvh Magnus

2. neddie

neddie Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1 057

MINA ENHETER

intressant.. kanske är därför jag måste tanka pocket legends från deras website varje gång nu då och inte längre kan uppdatea via market. den börjar ladda för att bara stängas ner och försvinna efter ett par sekunder...
    samsung... :(

3. Butcherswe

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

ingen som vet om det finns något sätt att lura systemet o ladda ner?

4. Ceder_78

Ceder_78 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Borde väl kunna ta ner .apk filen nånstans och sen manuellt installera den i telefonen?

5. Butcherswe

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

jag är den som betalar för mig, men det måste finnas något sätt att fixa till galaxyn så det går att köpa saker som är större än 25mb!? kanske ska fråga på xda om dom har koll på detta.....

6. TrueDesire

TrueDesire Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

jag har kunnat uppdatera pocket legends utan problem, och dungeon defenders gick att dra ner utan problem? (dock inte 25mb på sistnämnda)

7. tiking

tiking Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Fick jag svar från kille som gjorde spelet:

"Thanks for writing in, Sir. OK, we've tracked down the issues that you're seeing here to an improperly sized cache partition on 100% of the samsung devices out there. The partition was sized for a 25MB max application size. Google recently upped the max application size to 50MB and we are the ONLY application right now that's making use of that (X-Plane 9 is 38 MB) which means we are the only application that can't be downloaded. This is NOT a google or X-Plane screwup, this is a Samsung screwup. Google said this is in direct violation with their compatibility agreement with Samsung and they're looking into it immediately. Thus, expect this to be fixed via a software update for your phone issued by Samsung in short order.

...Until Samsung fixes this bug and distributes the update to you you will not be able to download the app to your phone. They should tell you when its out or perhaps automatically update your OS on the phone, and then tell you. If you don't hear anything from them in the next 2 to 3 weeks or so you could call or e-mail them, I suppose.

Thanks,

Randy Witt
    X-Plane, Customer Support
    913-269-0976"

TechNoir, spanga, guerillerox och 1 annan gillar detta.
  8. Butcherswe

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

Oh fan se där;)