X10 Mini Pro hänger sig

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av minutz3, 9 feb 2011.

1. minutz3

minutz3 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20
    Telefon:
    Huawei P30 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Huawei P30 Pro
    Telefon 2:
    iPhone XR
    Vet inte om det är ett vanligt problem, men min X10 mini pro tycks hänga sig konstant, särskilt den medföljande webbläsaren då då.
    Men också andra program, ofta blir det en tvingad avstängning av applikationen, ibland har jag hoppats att det ska lösa sig och valt vänta-alternativet men oftast så har programmet låst sig totalt då... Värst är det ju när man ska använda SL:s reseplanerare (vilket är det jag använder mest faktiskt) och ofta tar det en sjukt lång tid att gå in på nya sidor via länkar...

Sedan så ser jag det inte som ett alternativ att använda en annan webbläsare, jag förväntar mig att en mobil ska fungera utan att behöva lägga till andra program (detta är ju inget som SE lär ge någon support för heller) och dessutom så är det redan snålt med utrymmet i telefonen så vill knappast ödsla utrymme på det. Får redan en massa varningar om minnet, tog bort ett spel på 16 MB men känns förstås tråkigt att man inte kan utöka minnet så man kan ha alla applikationer man vill ha...

2. sjukperro

sjukperro Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    38

MINA ENHETER

har du prövat göra en systemåterställning? stoppa telefonen i datorn och välj uppdatera (kan va en plan att ta en säkerhetskopia på allt först;)) finns det ingen uppdatering väljer du reparera eller uppdatera ändå beroende på vilket program du kör med i datorn

3. syx

syx Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hej drar upp den här tråden nu för har samma problem som ovanstånde.
    Den har blivit helt återställd till fabriksinställningarna en gång av SE, men det fungerar forfarande inte bra det kommer tvinga upp en stägning osv osv.
    Är det något som har något förslag? kan det vara hårdvaru fel på den `?

4. simpleminds

simpleminds Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Prova att fabriksåterställa själv via SEUS så lär det funka.

5. syx

syx Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hat gjort det 1gång sen har se haft telen i 3veckor. Men har gett tillbaks telefon till ägaren nu så får se nu när jag gjort fabriksåterstäälingen igen