x10 mini pro med 2.1 syncar inte FB bilder med kontakter.

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av Andi04, 8 jan 2011.

1. Andi04

Andi04 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Fick ett meddelande i går i telefonene att man kunde uppgradera till 2.1 av android till min x10 mini pro. Har gjort uppdateringen och allt funkar bra. Är nöjd med det mesta. Det jag såg fram emot mest varatt 2.1 skulle automatiskt synca mina kontakter med FB. Har gått in i FB och aktiverat att FB ska synca bilder och information med mina befintliga kontakter. Har sedan aktiverat under inställningar > konto och syncroniseringar att FB ska synca automatiskt.

Men inget händer. Har testat att starta om telefonen men fortfarande har inte mina kontakters bilder syncats med FB bilderna. Någon som vet vad jag gör för fel? Eller är det en bugg i 2.1 att det inte funkar med x10 mini pro?

//Andreas

2. Lowen

Lowen Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Sony Xperia Z3 Compact

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Sony Xperia Z3 Compact
    Info:
    Novalauncher
    Har en x10 mini och för vissa kontakterna synkades inte bilderna till en början. När jag sen ändrade deras bilder till "standardbild" för alla konton i kontakten (google och telefonkontakten) så hoppade det igång. Hoppas det hjälper dig.
    / Erik

3. Andi04

Andi04 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej

Har testat men det hoppade inte igång för mig. Har testat att starta om telefonen också och att manuellt synca kontakterna.