X10 mini pro touch problem.

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av skogsmulle, 3 sept 2010.

1. skogsmulle

skogsmulle Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Efter att jag precis öppnat upp x10 mini pron och slagit in pin koden upptäcker att det är något som jag tror inte stämmer med telefonen. Har nu suttit och surfat runt hela kvällen efter en lösning på det men inte hittat något.

Hoppas någon kan ge lite ljus i frågan?

Problemet är att så får jag kommer åt under eller över någon av de 3 knappar under displayen så reagera touchen direkt på att jag trycker vänster uppe i hörnet på touch displayen och öppnar vad som ens finns där. Alltså den kan få för sig att öppna medelande widget som finns där typ 5 ggr. Blir även så att när jag försöker dra menyn uppåt eller till vänster så laggar den fram och den vill inte röra sig utan står och hackar i samma positiv så länge tills jag slutar röra mobilen över huvud taget.

Jag antar att jag har fått ett riktigt måndags exemplar men tänkte höra om det är någon annan som har varit med om samma sak och lyckats lösa det?

2. Swindiana

Swindiana Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Telefon:
    Sony Xperia Z5 Compact

MINA ENHETER

Telefon:
    Sony Xperia Z5 Compact
    Låter som en retur i mina ögon, om man kan säga så. :) Testa att plocka ur batteriet en sväng för att se om en omstart hjälper, alternativt kolla så att senaste programvaran är installerad, kan ibland göra underverk. ;)

3. georgos

georgos Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Verkar bli lite mycket problem med touch skärmarna nu!!!!
    Hinner inte kineserna med den stora efterfrågan?

Hört många som har problem med "Ghost" touchar.....

4. skogsmulle

skogsmulle Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Jag har prövat att uppdatera alla program samt gjort en omställning av hela mobilen via sony pc companion program vara. Det låter som att det blir en ren retur, lär ju inte vara några probelm. bara visa dem vad felet är :P