x10 mini / pro

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av Bumbi85, 12 jul 2010.

1. Bumbi85

Bumbi85 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejsan alla.

Tänka bara fråga vilken ni föredrar, x10 mini / mini pro?
    Hur pass bra bygg kvalité är det på mini pro?

Hade varit riktigt dåligt om tangentbordet började glappa efter bara ett par månader.

Pris skillnaden är inte så mycket mellan dom två nämligen.

Mvh
    /Bumbi

2. Fredriks

Fredriks Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 284

MINA ENHETER

Det är ju väldigt individuellt vad man föredrar, personligen köpte jag en pro då jag uppskattar ett fysiskt tangentbord framför skärmtangentbord.
    Förenklar avsevärt när man söker kontakter,skriver på forum ;),sms:ar,mailar,söker på Market eller internet osv osv.

Byggkvalitèn har jag inget att anmärka på alls faktiskt (jag är superkänslig för glapp :)) Finns inte ens ett märkbart glapp någonstans i sliden,varken i ihopfällt eller utdraget läge.

Hur den komer att bli är ju svårt att veta men känslan säger nog att den kommer fortsätta vara bra. Man har ju tillverkat slidetelefoner ett tag nu så..........

Pro modellen har ju en fördel till, den går att ha ett x-tra batteri till som man själv kan byta.
    Dessutom fungerar alla vyer i liggande läge på pro,kalender,kontakter osv

3. Narius

Narius Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Stod i valet och kvalet jag med. Blev pro just för att det är så liten prisskillnad. Med tanke på att min förra telefon, SE W580i, hade slide. Och den glappar inget efter 2år så antar jag att SE vet hur man bygger slide telefoner som håller.