X10 mini till Hero?

Diskussion i 'Hero' startad av MeemSenco, 22 december 2010.

1. MeemSenco

MeemSenco Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Tjena!

Kör en X10 mini just nu menbörjar tröttna då de inte finns roms att mecka med och liknande.
    Nu säljer en polare sin hero för ca 500 spänn och tycker det låter väldigt lockande.
    Hur kommer det bli att gå från mini till hero, hört att hero skall vara väldigt seg.
    Vill gärna höra lite för och nackdelar med heron :)?

2. elelinux

elelinux Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    352

MINA ENHETER

Nja nu kanske jag inte är rätt man att svara på detta,men en kompis hade en mini sålde skiten för den laggade hela tiden + lite för liten tyckte han,han köpte iofs en wildfire istället och är jättenöjd med den.Själv har jag en hero och kör en custom rom och det går undan :D Den stora fördelen med en hero kontra minin är att du har möjlighet att uppgradera iofs customrommar men nu för tillfället 2.2 och 2.3 jobbas det på för fullt,ericson vad har de 1.6 lr har de lyckast att uppgradera 2.1 shit de steget efter hela tiden.

Så till femhundring inga pengar och mycket roligare telefon :D

3. erlend

erlend Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

skulle självklart gjort det för 500 hundra spänn. om du inte är nöjd så är det ändå bara att sälja den sen

4. MeemSenco

MeemSenco Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Aa precis det jag vill ha, någon telefon som man kan mecka med massa roms till, Minin är väldigt tråkig just nu då det i nuläget inte finns några custom roms, men tycker iofs att min mini är väldigt snabb, kör 2.1.
    Det du säger om att din hero går undan, kan det vara för att du kör en custom rom? hört att den är väldigt seg när man kör original romen med sense :)

5. elelinux

elelinux Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    352

MINA ENHETER

Jo custom rom det är det som gäller och utan sence då rullar det på bra,men nu bygger jag mina egna rommar så blir de som jag vill :D

6. Spineshank

Spineshank Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    51
    Telefon:
    OnePlus 7T Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 7T Pro
    För en femhundring skulle jag köpt (fastän jag redan har en).
    Stock/original är den redigt seg, men överklockad och med en custom-ROM kan man få skaplig prestanda i allt utom spel. Sen om du inte blir nöjd så är det väl bara att kränga vidare den för samma pengar..