Säljes: Xbox 360 Slim RGH, Bra skick och Billigt pris [SÅLD]

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av sopaj96, 25 dec 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. sopaj96

sopaj96 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    60

MINA ENHETER

Tjenare, ska nu sälja mitt älskade xbox360 slim som är hackat med RGH..

Allt är i superbra skick, RGH med Freestyledash v3 senaste installerad, senaste dashboard redan installerat och klart, 2 dosor (en som batteri luckan inte funkar på, bara köpa en ny för typ 30kr på ebay), ca: 15gb minne innbyggt då det är en 4gb modell (har lagt till en hårddisk från en gammal xbox360)..

Konsolen är en trinity och alltså har den RGH, Trininty modellerna sägs vara dem bästa då dem inte överhettar och fungerar 99% felfritt, den har aldrig krånglat för mig :)

För er som inte vet vad RGH är så är det så att man får full kontroll på systemet, köra osignerad kod (program), spela emulatorer (playstation 1, nintendo 64, gameboy advance), spela spel direkt från intern eller extern hårddisk/usb minne, ladda ner DLC gratis... Finns mycket att göra :)

Konsolen köpte jag för 2500kr, RGH-1000kr, alltså 3500kr... allt är i samma skick som när jag köpte den

Behöver du hjälp så fråga bara, även efter köp då jag vet lite om RGH osv vid detta lag :)

Säljer den nu för 2000kr

För 2700kr slänger jag med Kinect kamera + 1tb extern hårddisk med massa spel ( alla Call of duty från och med cod 4, BF4, GTA, Fifa 14, kinect sports och just dance 2014, Assassins Creed Black Flag, och lite emulatorer med förinstallerade spel t.ex. super mario bros 4, crash bandicoot 2-3, spyro the dragon, Plus alla Map Packs till Black Ops 2)

Finns att hämtas i örebro/karlskoga (bor i karlskoga men kan åka till örebro)

Kan även skickas om du betalar frakten och det finns ett smidigt sätt att betala osv :)

Andra frågor skicka PM eller nåt sånt, finns även på skype: sopaj96

Last edited: 27 dec 2013
  2. Gnubaver

Gnubaver Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    30

MINA ENHETER

Addat på skype

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.