Xbox One Felkod E200

Diskussion i 'Off Topic' startad av BornOne, 11 feb 2019.

  1. BornOne

    BornOne Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 nov 2009
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tjenare

    Jag söker någon som är duktig på Xbox One och man vet aldrig var man kan hitta en sådan så testar här

    Jag har första generationen och har haft stegrande problem med errorkod e200

    Till slut så kunde jag inte starta lådan utan att få E200

    Jag googlade och fick fram att man ska göra en Offline uppdatering. Gjorde detta och de gav inget resultat satt fortfarande med E200

    Då gjorde jag en factory reset och sluta med att jag inte kom igenom reseten utan fick e200 hela tiden.

    Kollade lite på youtube och tog tag i att partitionera om hårddisken för att verkligen total tömma den då e200 ska vara fel i uppdateringsprocessen

    Detta funkar inte heller. När jag kommer till 66% på applying update så får jag e200

    Jag började fundera på dom hårddisken kanske hade gjort sitt så jag åkte och köpte en ny men det gjorde ingen skillnad..

    Någon som har något förslag för nu har jag inga :S


    Mvh Daniel

    ps. en video på del av förloppet


    View: https://youtu.be/G1DAw7oW48E
     
  2. chraist

    chraist Replicant Moderator

    Blev medlem:
    11 aug 2011
    Inlägg:
    8 025
    Mottagna gillanden:
    8 516
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7
  3. BornOne

    BornOne Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 nov 2009
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ja jag har pratat med SUpporten och dom började med att säga du får skicka in den. Nej jag har ingen Garanti kvar och skulle få betala mer en vad jag är villig att betala så försöker fixa det på egen hand men de känns som de är lönlöst :(
     
  4. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 766
    Mottagna gillanden:
    44 766
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Tänk på att du har reklamationsrätt om den inte är äldre än tre år, men då måste du vända dig till återförsäljaren. Du kontaktar då ÅF och säger "Jag önskar reklamera XXX produkt på grund av XXXX. Produkten är köpt XXXX datum och omfattas som jag förstår det fortfarande av reklamationsrätten. Tack!"

    Du ser ut att ha gjort det mesta man kan göra för att få liv i den igen på egen hand.
     
    chraist gillar detta.