Säljes: Xbox One i Nyskick

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av sopaj96, 14 jan 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. sopaj96

sopaj96 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    60

MINA ENHETER

Säljer nu mitt xbox one pga brist av intresse.

Konsolen köptes av mig på spelbutiken i december och där gäller ett års garanti, så den finns kvar. Något kvitto som jag kan skicka med finns inte vad jag sett, första gången jag beställer på internet så vet inte hur kvittot bör komma men vid eventuellt behov så kommer jag alltid hjälpa till med kontakt till spelbutiken om garantin ska användas, eller så frågar jag spelbutiken om något sorts kvitto om du vill det.

Allt är i toppenskick och alla tillbehör, kablar och orginalboxen följer med

Inkluderat:
    *Xbox One 500gb
    *Xbox One handkontroll
    *Alla orginal tillbehör inklusive hörlur för chatt, hdmi osv
    *Shadow of Mordor(skiva), ska även kolla om det funkar att på något sätt ha kvar spelen isåfall följer Assassins Creed Unity med (nedladdat)
    *Orginalkartong

Pris & Betalning
    Hade tänkt mig 3000kr för allt men priset kan diskuteras, bara slå iväg ett PM

Betalning sker antingen öga mot öga eller via Swish
    Vid betalning av Swish så fraktas paketet med Schenker, då medföljer spårning och bra leveranstider vad jag har upplevt. Det kostar ca: 100kr
    Har många referenser och har fraktat konsoler förut så paketet kommer att fraktas väldigt noga så att allt kommer fram till dig som det såg ut hos mig

Mer frågor? Skriv en kommentar eller skicka ett PM.
    Vid snabbare kontakt finns jag på mobilen väldigt ofta, så bara att fråga om nummer om du vill det :)

Bilder kan skickas, men tror de flesta vet hur ett xbox one ser ut, men om du vill se skicket(nyskick) så skickar jag bilder :)

Tack på förhand!

2. qsecofr

qsecofr Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    701
    Telefon:
    S24 ultra

MINA ENHETER

Telefon:
    S24 ultra
    ROM:
    Ja tack.