1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Varning för bedragare. Använd inte samma lösenord på flera webbplatser och aktivera 2FA!
    Stäng notis
  3. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis

Säljes: Xiaomi 11 Ultra defekt display

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av StukeT, 6 aug 2025 kl 09:45.

1. StukeT

StukeT Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Hej!
    Tänkte om någon var ute efter en Xiaomi 11 Ultra som rep objekt innan jag slänger ut den på Tradera.

Mobilen invändigt funkar utan problem. Problemet ligger i att displayen är sprucken och har en svart ring runt sprickan i displayen när den tänds upp.
    Vilket i sin tur gör att när man startar den så klickar den av sig själv så det går ej att använda den.
    Otroligt svårt att komma in på den, i stort sett omöjligt så ett byta av displayen skulle absolut vara ett måste innan den går att använda.
    Öppen o höra vad den kan vara värd i sitt skick, så skicka PM för nått bud på den innan jag som sagt lägger ut den på Tradera. Ser hellre den går till någon här som har kolla på grejerna.
    Är det några andra frågor är det bara o fråga på.
    Den är EU versionen och annars i väldigt bra skick för sin ålder.
    :D

Bifogade filer:

2. nza

nza Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    435
    Operatör:
    fello
    Telefon:
    iPhone 14 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    fello
    Telefon:
    iPhone 14 Pro
  3. StukeT

StukeT Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Lägg det på 1000:- då, tänkte mest se vad folk som jag vet är kunniga här tror och tänker eftersom jag inte riktigt själv vet.
    Men med reservation att neka avbryta om något oförutsett händer.