1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  3. Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis

Avslutad: Xiaomi 14 Ultra 16/512 Gb, Global

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av Putte i Parken, 13 maj 2025 kl 19:40.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Putte i Parken

Putte i Parken Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    175
    Operatör:
    Fello, Comviq
    Telefon:
    Xiaomi 14 Ultra,

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello, Comviq
    Telefon:
    Xiaomi 14 Ultra,
    ROM:
    Xiaomi HyperOS Community. EU Stable
    ROM:
    xiaomi.eu community
    Platta:
    Samsung Tab S10 Plus 5G
    Xiaomi 14 Ultra/Global inköpt hos Gomibo.se. Mycket välskött, inga skador, repor eller dyl. Skydd från dag ett både på skärm och själva kameran + skal. Box, orginal 90 w laddare samt orginal Usb-kabel. Kvitto finns någonstans i gömmorna.
    Har Xiaomi EU rom installerad vilken uppdateras omkring varje månad och innehåller en del som inte finns i Xiaomis egen rom, t.ex automatisk inspelning av samtal, som givetvis går att stängas av. Samt att i princip all bloot är borta.
    Läs innan du bestämmer dig. HyperOS 2.0 - HyperOS 2.0 STABLE RELEASE så att du vet vad det handlar om, går att återställa till Xiaomi orgnal rom.
    Batteriet har aldrig laddats till mer än 80%.

Pris: 5000 Kr plus ev. önskad frakt, Swish gäller, och omdömen finns, se min profil.

Inga bud under 5000 kommer att godtas, jag förbehåller mig rätten att avbryta och dra tillbaka utan utan att ange skäl där till.

Bifogade filer:

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.