Avslutad: Xiaomi 15 Ultra 1TB + Photography Kit

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Tiopental, 14 mar 2025.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Tiopental

Tiopental Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4 348
    Telefon:
    iPhone Air/Oppo Find X8 Ultra

MINA ENHETER

Telefon:
    iPhone Air/Oppo Find X8 Ultra
    Säljer en mycket fin (nyskick) Xiaomi 15 Ultra med maximala lagringskapaciteten 1TB i den läckra Leica-inspirerade färgkombinationen silver/svart läder.

Söker du efter en av de allra bästa kameramobilerna med Android så behöver du inte leta längre.

Till denna medföljer även Photography kit till ett värde av cirka 199 EUR som förvandlar telefonen till en kompaktkamera som kan acceptera vanliga systemkamerafilter, ladda telefonen med 2000 mAh batteripack samt enkla kontroller för zoom, exponering med mera.

Telefonen presterar absolut suveränt och jag är mycket petig. Skärmen är mycket uniform med perfekt vitbalans och gråskalehantering oavsett ljusstyrka. Jag har inte haft några problem med värmeutveckling eller överhettning.

Anledningen till att jag säljer är att jag är väldigt nöjd med min iPhone 16 Pro och orkar inte släpa runt på två mobiler. Hade jag velat ha en telefon och Android var ett krav skulle denna vara helt självklar. Otroligt mycket bättre kamera än S25 Ultra t.ex.

Jag kör budgivning med start från 12000 och skulle nån vilja slå till direkt är priset 13250 inkl frakt. Jag skickar omgående med Postnord Rek. Vinner du på bud under 13250 så står du för fraktkostnaden.

Det går även bra att hämta telefonen i Uppsala.

IMG_0338.jpg

IMG_0331.jpg

2. speedycath

speedycath Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Pixel 9 pro

MINA ENHETER

Operatör: