Avslutad: Xiaomi Mi Bluetooth Headset - Svart - Nyskick

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Droid82, 24 nov 2016.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Droid82

Droid82 Guest

Jag har köpt på mig för många bluetooth-headsets så jag säljer ett som nästan bara legat i en låda, det är använt 2-3 gånger och fungerar utmärkt med bra ljudkvalité och i mitt tycke en fin design. Bud.

xiaomi.jpg

"Ett väldigt stilfullt och funktionellt cylinderformat Bluetooth headset från Xiaomi.

Vinnare av tyska IF Design Award 2015.
    IF Design Award är ett av världens mest prestigefulla pris när det kommer till industriell design. Tidigare vinnare av priset inkluderar BMW, Sony och Samsung.

Slitstarka material
    Bluetooth headset bärs av många stora delar av dagen så de slits och repas lätt ganska lätt. För att försäkra sig om att headsetet håller en ny look även när du haft och använt den ett bra tag har Xiaomi använt internationell förstklassig färg från den japanska tillverkaren Musashi. Deras färg är känd för sin hållbarhet och anti-olj kvaliteter. Om ditt headset blir smutsigt kan du snabbt och enkelt rengöra det för att få en fabriksny look igen.

Väl testade öronproppar.
    Designen på öronpropparna är testade på över 2000 typer av öron för att få en optimal design.

Förbättrade högtalare.
    Högtalare tillverkade av tillförlitligt material och uppgraderat chip säkerställer en mycket tydlig ljudöverföring utan störningar.

Bluetooth 4.1
    Hörlurarna stödjer Bluetooth 4.1, vilket ger automatiska reduceringar av störningar och låter två mobiler koppla upp till headsetet samtidigt. CSR8610 Chipet från CSR, England säkerställer en stabil prestanda och kompatibilitet.

Silikon mikrofon
    Ljudöverföring från ett headset med silikon mikrofon är mycket bättre än de vanliga typerna av Bluetooth headsets. Mi Bluetooth headsetet har en hög nivå av störningsreducering och hög sensitivitet. Användning av silikon säkerställer en mer distinkt överföring av varje ord.

Tillförlitliga komponenter från ledande tillverkar som Sony och Jabra.
    Mi Bluetooth headsetet är inte bara optimerat för funktioner och design, den har även en vikt på endast 6,5g. Specifika delar och komponenter är importerade från England, Japan, Taiwan och andra av världens ledande leverantörer för komponenter till headsets. Dessa leverantörer inkluderar Jabra, Jawbone och Sony.

Specifikationer:
    Vikt: 6,5g
    Tillverkare: Xiaomi
    Bluetooth version: 4.1
    Bluetooth chip: CSR8610
    Squelch: Ja
    Kan ansluta två enheter samtidigt: Ja
    Användartemperatur: -20 till + 70 grader
    Prattid: 5 timmar
    Standbytid: 180 timmar
    Trådlös längd: 10 meter
    Batteriliv: 5 miljoner laddningar