Avslutad: Xiaomi mi4c 3/32

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av ___monk___, 30 nov 2016.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. ___monk___

___monk___ Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Har en Xiaomi mi4c som mest ligger nu och tänkte se om det kan finnas något intresse för den. Det är modellen med 3gb ram och 32gb rom.

Kör just nu team superluminals AOSPA rom på den (http://www.teamsuperluminal.org/aospa-6-0-1-mi4c/) och allt flyter fint. Tidigare kört deras CM 13.1 men kameran strulade vid senaste uppdateringen så testade AOSPA och allt funkar där. Bra och ungefär samma batteritid på båda romarna (en dags normal användning utan problem).

Riktigt trevlig lur men finns tyvärr två tråkiga saker med den.
    1. Finns repor på skärmen (under glasskyddet som sitter på) men är inget man tänker på vid normal användning men de finns där. Kan försöka fånga dom på bild om så önskas.
    2. Det går inte köra miui på den. Telefonen har på något sätt låst sig till tidigare ägare och vi lyckades aldrig koppla från den från hans konto. Kanske kan någon kunnig lösa det men jag lyckades iaf aldrig och har kört cm13.1 och varit nöjd ändå.

För den som vill ha mer info om luren kan ni kika in på kimovil, https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-mi4c-3gb-32gb, och där ser ni även att lägsta pris just nu är 179 euro (1663kr enligt dagens valutakurs) på gearbest.

Kom med rimligt bud eller gärna något trevligt bytesförslag så kanske vi kan göra affär annars behåller jag den nog som extralur.

Finns i Umeå men kan självklart skickas!

IMG_20161130_212102.jpg IMG_20161130_212115.jpg IMG_20161130_212443.jpg

2. GmbH

GmbH Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 019
    Telefon:
    Oneplus 11

MINA ENHETER

Telefon:
    Oneplus 11
    Ca pris?

3. ___monk___

___monk___ Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Vore trevligt om det gick att få en tusenlapp iaf för den för annars blir det nog extralur av den.. men tycker det är svårt att sätta priser så är inte omöjlig att resonera med ;)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.