Bytes: Xiaomi Redmi Note 5 AI 4/64 med band 20

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av flipp, 21 aug 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. flipp

flipp Android Expert Moderator

Mottagna gillanden:
    8 873
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    Säljer eller byter Xiaomi Redmi Note 5 AI i mycket fint skick. Endast använd en kortare period i sommar. Fungerar kanon. Skärmen har inga uppenbart synliga repor men vinklar man den rätt kan man se några små s.k. hairlines.

Köpt från den svenska butiken Mi Store (kvitto ingår). Det är den internationella versionen av telefonen så Europeisk laddare ingår och den har stöd för de vanliga svenska LTE-banden (inkl band 20). Färgen är vit/blå. Kartong, laddare och två skal följer med. Ett av skalen är ett mörkblått orginalskal från Xiaomi med perfekt passform (Hard Bumper Case). Bootloadern är upplåst och Xiaomi EU är installerad. Låter den ligga kvar då det är den bästa mjukvaran för Note 5 enligt mitt tycke.

Köparen kan med fördel installera gcam modden. Tog tidigare en serie foton i dunkel belysning med Note 5 och Pixel 2 XL. Se jämförelsen här: Redmi Note 5 AI Ported gcam hdr+ vs Pixel 2 XL Gcam hdr+

Vid ett byte ser jag gärna en telefon som är ungefär likvärdig prestandamässigt och gärna lite mindre i formatet då jag söker en telefon som kan komplettera min Mi Max 3. Bytesluren bör vara i fint skick, felfri och inte vara för gammal då jag vill ha ett batteri som fortfarande är som nytt. Exempel på lurar kan vara Pixel 1, Redmi 5, Mi A2 Lite, Mi 8 SE, Meizu 7 Pro. Pengar kan gå åt båda håll beroende på bytesvärde.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.