Xperia Neo för 2290kr den 28/10 på onoff-butikerna som Expert har tagit över

Diskussion i 'Xperia neo' startad av K4L, 27 okt 2011.

1. K4L

K4L Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Jag har gått runt och funderat på att köpa b.la en Neo. Nu såg jag att den kommer att säljas för 2.290kr istället för ca 3000kr som den kostar annars.
    Dock inte på alla Expertbutiker utan endast på (vissa?) av dom föredetta OnOffbutikerna som Expert nu har tagit över. Längst ner på bilden ser ni vilka butiker som är aktuella.

Det här skulle ju vara ett bra pris om inte Sony precis hade gjort slut med Ericsson:ehm: Är det ändå värt att slå till eller vad tror ni?

Har en fråga till er som vet hur det fungerar på Expert.
    Min vän beställde en Neo från Expert för ett tag sedan och fick den Skandinaviska versionen. Får man den Skandinaviska i butik också?

Anledningen till att jag blev osäker angående det här och frågar var för att när kompisen skulle hämta upp sin beställning i Expert-butiken så sa dom att den inte hade kommit till butiken än, och att dom inte bara kan ta en Neo från sitt lager eftersom dom inte var "likadana" tydligen.

Information:

2. toastedfish

toastedfish Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S7

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S7
    Telefon 2:
    Iphone 6
    Jag har iofs bara haft min neo i 2-3 veckor men jag är grymt nöjd med den.
    Enda negativa är att den upplevs lite väl plastig, men å andra sidan har du svårt att få en bättre mobil för det priset.

Jag skulle verkligen tro att du får en skandinavisk neo om du köper den i butik. Annars kan du ju alltid kolla kartongen , allternativt fråga i buiken.

3. Higgs

Higgs Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    34

MINA ENHETER

Köpte en Neo idag på Expert till reapriset. Det var skandinaviska (står DA,FI,NO,SV på lådan). Kom en Androiduppdatering OTA direkt också.

4. K4L

K4L Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Det blev en Neo från expert och det är den Skandinaviska versionen :)