Xperia S / Acro S / Xperia V?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Playstation, 5 dec 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Playstation

Playstation Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    95

MINA ENHETER

Har ägt en Xperia S. Var väl halvfränt men listen och sådär men gula fläckar och annat drog ned helheten. Acro S är väl i princip exakt samma telefon fast med vatten och damm motstånd? Och Xperia V? Är det som en Acro S fast med LTE och något vassare kamera?

Jag känner att jag kommer behöva något jag inte behöver vara extremt rädd om, som jag kan dra på ett casemate rough skal eller liknande utan att jag känner att poängen med telefonen försvinner. Samtidigt så vill jag kunna spela några spel (inge 3d skit men grötiga TD;s tex.) samt streama netflix så det är rätt viktigt med en fin skärm. Samtliga telefoner ovan känns som alternativ att spöka ut lite extra, men exat hur stor är skillnaderna?
    Har någon koll på om det kommer annat biffigt med lite tålighet framöver?

Skickat från min U20i via Tapatalk 2

2. Nevgh

Nevgh Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    116
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    OnePlus 7 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    OnePlus 7 Pro
    Platta:
    iPad (6th Generation)
    Alla är i princip samma telefon inuti. Det som skiljer Xperia V från andra att det sitter en Snapdragon S4 jämfört med S och Acro där det sitter förra generationen snapdragon S3. Så V kommer va snabbare men sen är det upp till personliga preferenser. Acro verkar kunna tillfredsställa dig bäst, den känns tålig och välbyggd, inte så dyr Heller + att den är vattentät också.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.