xt720 eller kommer "milestone 2"?

Diskussion i 'Milestone/Droid' startad av inact_0003, 14 aug 2010.

1. inact_0003

inact_0003 Youth Droid Inaktiverad

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Är riktigt sugen på en ny lur, hjälten hänger inte med längre. Då htc "ace" verkar bli en evo4g kopia och är för stor för min smak så lutar det mest åt motorola då jag inte tycker om designen på galaxy s.

Jag skulle vilja prova en telefon med qwerty, aldrig haft det, aldrig behövt heller men känns som en bra grej att ha vid e-mail och forum etc. xt720 känns som en bra ersättare till hjälten med 8mpix och 720p inspelning men hur är kvalitén, någon som äger en kan ge lite feedback?

Så några frågor då:

1) Vet ni motorolor något om droid2 kommer komma till EU?
    2) Byggkvalitén, är någon av telefonerna "knapriga"?

Fördelen med hjälten är att comunityt är riktigt bra, det händer saker hela tiden på roms biten. Milestone/720 verkar dela roms på xda, verkar det vettigt eller har jag missat något.. alla inputs välkomnas!

2. bonji

bonji Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

droid2 / milestone2 sägs komma 4e kvartalet till frankrike,tyskland,england bla dvs expansys tar nog in den som med milestone1.

3. Ekofasc

Ekofasc Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    184

MINA ENHETER

Byggkvalitén på gamla milestone är iaf grym. Känns riktigt kvalitativ & jag har tappat den 2 m ner på trägolv utan problem.

4. inact_0003

inact_0003 Youth Droid Inaktiverad

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Mailade faktiskt Motorola ang. Droid2:

"Dear Alvin,

Thanks for reaching out to Motorola. I’ve reviewed your e-mail and I’m ready to help.

We are glad that you are interested with our new Droid 2. This phone will be carried by our US service partner, Verizon.
    However, we have not received any official advisory if this phone will be available in other countries like in Europe."

Om den kommer, ska jag ha en. Såg på androidcentral att det kommer komma vit droid2 och att vissa av dem är cdma/gsm kompatibla.. såvitt jag vet är det antigen det ena eller det andra.

Definitiv ersättare till hjälten.

Last edited: 18 aug 2010
  5. Ekofasc

Ekofasc Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    184

MINA ENHETER

6. blunden

blunden Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    534
    Telefon:
    Pixel 7 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Pixel 7 Pro
    Telefon 2:
    OnePlus 7 Pro
    ROM:
    LineageOS 20.0
    Telefon 3:
    Xiaomi Mi MIX
    ROM:
    LineageOS 19.1
    Platta:
    LG G Pad 8.3
    ROM:
    LineageOS 14.1
    Övrigt:
    GW4 Classic, Huawei Watch, Moto 360, Nvidia Shield TV
    Synd att Motorola fortfarande inte fattat att de inte tjänar något på att hindra folk från att köra Custom-roms. :( De kan göra trevlig hårdvara men verkar helt ha missuppfattat en stor del av varför Droid blev så populär i USA och fortfarande håller bra medan det talas väldigt lite om Milestone i Android-communityn. De kan inte ens släppa 2.2 till en i det närmaste identisk telefon. Löjligt. :(

7. linkan

linkan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Word.