Youtube bug

Diskussion i 'Desire HD' startad av lolish3k, 2 dec 2010.

1. lolish3k

lolish3k Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Tja!

Har märkt ett bug i youtube. Jag kör Revolution 1.7 mod.

Så här kommer buggen. När jag ser på ett video via youtube allt fungerar men vänder jag på mobilen så jag tittar i fullskärm det fungerar men försöker jag backa tillbaka (med back knappen) från videon när telefonen är i full screen så börjar mobilen jobba otroligt sakta i princip kan du inte göra nåt tar ca 20 sec för att nåt ska hända. Detta händer varje gång, men jag kan vända tillbaka mobilen så det blir liten bild och backa fungerar bra men inte när det är i full screen.

Någon som har samma problem?

2. Shidapu

Shidapu Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Samma problem här.. Trodde helt ärligt att HTC fixat denna bug i en utav deras OTA uppdateringar, men verkar som att problemet är ihärdigt kvar, har testat Revolution HD 1.5 och LeeDroid 1.2, samma problem på båda två, exakt samma problem som du, skämde ut mig häromdagen när jag skulle visa upp telefonen för en vän som kör iPhone 4an och när Youtube fick mobilen att frysa, och jag inte hade tålamod, drog jag batteriet efter ca 1-3 min av frysning.. Efter de skyllde jag allt på Custom Roms...

Snacka om att skämmas... Jag sitter här och snackar så himla mkt bra om telefonen, och när man väl visar upp den uppkommer sånna här problem... det e ju så att man kan se dom gap skratta asså..

3. pebo

pebo Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Jag har inget customrom, helt fabriksvanlig, har inte det problemet.

4. Shidapu

Shidapu Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Hade detta på Orginal Rom också.. men trodde jag hade buggat systemet så jag körde in en Custom Rom för att göra mobilen lite snabbare än den var som Orginal..

5. lolish3k

lolish3k Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Blåste in orginal samma problem kvar. Aja får väll inte backa i full screen. Annan tips om det händer dig håll i power knappen ca 10 sec o vänta då kommer det starta om så du slipper slita loss bateriet.