Den människa som kodade youtube-appen till våra telefoner, förtjänar att kölhalas plus programmeringsförbud på livstid. Hur kan mån ens släppa igenom denna? Man kan inte se en enda film, utan att klicka 80 ggr på samma länk. När nätanslutningen bryts, så nollställs hela spelaren vare sig man är i sök eller play-mode... Hur svårt ska det vara att få välja BRA kvalité på alla filmer, utan att behöva ange det varje gång ? Varför tar det 2 dagar för spelaren att "ladda" filen, innan den ens börjar buffra ? Varför ska spelaren få bestämma vad som är långsam länk ? JAG vill att den ska buffra oavsett hastighet... Jag blir galen... Så nu har jag fått skriva av mig lite. Några reflektioner ? :-) Skrivet på tåget så ev stavfel bjuder jag på..
Befängt. Google äger youtube. Google har hittat på andriod. Och de gör en riktigt jävla dålig app av det hela! Av någon anledning finns det ingen som gjort en egen app som löser detta på ett bättre sätt... Är detta också googles fel?
Det är pga att de "utsändningskanaler" Youtube använder ändrades vilket gjorde att det är som det är nu, dock ska problemet lösas i och med 2.1
Är det verkligen en app, är det inte en flash spelare som gör jobbet? Flashen som finns i Heron är väl bara en "beta" i brist på bättre ord.
Jag har faktiskt hört en rad bortförklaringar på varför det inte fungerar..... Men INGET ursäktar att det fungerar bättre på en Windows-mobile....det e ju katastrof!
Jag har lämnat in min hero på service idag. SÅ nu använder jag en Nokia N95 och den youtubeappen funkar snabbt som attan. allt funkar.
En till sak som är värdelös är att ladda upp material till Youtube begränsas till filstorlek på 3Mb. Det är ju ingen storlek på en film alls, knappt så man kan få plats med en stillbild på det utrymmet.
Det låter väl inte helt otroligt att Google kontrollerar sånt som berör deras egna "företag" och tjänster lite extra innnan de släpps på market? eller är jag helt ute och cyklar? tillexempel google translator är ju (inte helt förvånande) utvecklad av google och ingen tredjepartsföretag...