Lånar tråden lite. Finns det något sätt att få bättre kvalite på youtube filmerna, det är ju skandal som de är nu. Går inte att titta på.
Ja, men kan man inte få den till den kvalité som de är på dator eller iPhone iallfall. Som de är för mig i nuläget är de mer upphetsande att titta på myrornas krig på tv.
Som sagt, tryck more & välj hq, bättre än så blir det inte men det är i alla fall i klass med iPhone.
Sitter man på ett wlan så kommer spelaren själv att känna av vilken hastighet som den kan ta emot med och då får man således även bättre kvalitet. Sitter man på data-3g't så får man skit...
Går det inte på något sätt att få HQ per automatik? Blir tokig att man först måste låta klippet ladda, sedan gå in och ändra till HQ och sedan vänta igen.. Vill alltid ha HQ. Flyter ju på riktigt bra även med 3G.
Tycker kvaliteten är rätt kass. Och alla går ju inte att köra i hq. En polare spelade upp ett YouTube klipp i en HTC touch pro II och kvaliteten var MYCKET bättre än i min hero. Bilden i hans telefon var knivskarp medans i min hero såg bilden ut som en högt komprimerad jpg
alla går ju inte i HQ för att nån sunkig Hero-kamera har filmat det antar jag. tjänar inget på om du så har extremt bra bandbredd då
Det här med HQ hade även jag missat. Men som sagt, finns det inget sätt att ställa in så man alltid har HQ?