youtube kvalité

Diskussion i 'Samsung' startad av 9070, 6 januari 2012.

1. 9070

9070 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Är det bara jag eller har alla problem med kvaliten på Youtube filmerna? Herregud vad dålig kvalite det är, man ser ju knappt texten, dålig upplösning m m
    Riktigt pinsamt att kolla på diverse klipp från youtube, inget man visar polarna precis

Har det något med inställningarna att göra eller är det bara att acceptera det som erbjuds?

9070

2. Andreas527

Andreas527 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    170

MINA ENHETER

Via youtube appen eller via browsern? I appen har du valet att klicka på en HD symbol då du tittar på video alt gå via inställningar. Och i browsern är det bara att välja kvalité.

Förstår inte varför jag tog mig tid att svara. Antingen är du talang lös och sitter på händerna och klagar över allt här i livet och villa ha hjälp av allt och alla istället för att själv använda hjärnan. Du borde sälja plattan illa kvickt. Eller så trollar du och då frågar jag vad som är roligt med att sitta på ett forum och ställa hjärndöda frågor? Måste ju finnas roligare saker att göra och finns bättre forum för sådana som dig, typ flashback.org

Är du seriös så är mitt tips att nästa gång inkluderar du mer information om vad som inte fungerar och hur du går tillväga.
    Svårt att hjälpa någon som bara säger "Fungerar inte"

Sent from my Transformer Prime TF201

Last edited: 6 januari 2012
  3. pjw

pjw Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    16

MINA ENHETER

Jag skulle precis ge samma svar som ovan vad beträffar appen alternativt youtube i webbläsaren. Jag finner appen bättre då det ibland kan vara svårklickbart i browsern. Men det kanske är en vanesak. Jag själv tror att de flesta kvalitetsproblem i youtube beror på uppladdat material och inte på din platta/dator/telefon.

Och Andreas527 - varför så arg?

4. Andreas527

Andreas527 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    170

MINA ENHETER

Vaknat på fel sida och personliga problem som sipprade fram.

Nu när vi ändå pratar om youtube så har jag märkt att det går riktigt segt att ladda/buffra videon man ska se. Går man via webben så fungerar det bra men via appen så tar det år innan den laddat klart. Prövat med 2 olika plattor och inte ändrat något i mitt nätverk.

Så någon fler som upplever att Youtube appan har blivit segare på ladda klart videon?

Last edited: 6 januari 2012
  5. 9070

9070 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Ok, trodde detta var ett forum där man kunde ställa frågor för att få hjälp med sina problem likväl som att man självklart svarar och försöker att hjälpa andra om man kan. Men sorry, jag hade tydligen fel......

Men jag är inte klar än:

Att jag är talanglös (för det stavas så, inte talang lös) vet jag inte hur du kan veta eller tro. Känner du mig?

"Sitter på händerna och klagar över allt här i livet och vill ha hjälp av allt och alla?...." Vem FAN tror du att du är egentligen?

"Inte använda hjärnan?...." Allvarligt talat, nu börjar jag att bli riktigt förbannad!

"Sälja plattan illa kvickt". Varför då? Bara för att jag ställt en fråga om Youtube så tycker du att jag skall sälja min platta? Du, du kan få den gratis. Kom och möt upp mig så lovar jag att du kommer att få den! Tro mig!!!

"Ställa hjärndöda frågor..." Inga kommentarer, läs svaret ovanför

"Flashback.org..." Ja, det är en bra sida, besöker den ofta, dock i andra sammanhang. Besöker denna sida oftare då det intresserar mig mer

Så du, Andreas527, vill du ha min platta så hör av dig. Möter gärna upp dig och kör upp plattan på ett ställe där solens strålar inte når fram. Om inte annat så kan du bara HÅLLA KÄFTEN!

Ejeggsperten gillar detta.