Youtube Music....

Diskussion i 'P20-serien' startad av mickehed, 21 jan 2019.

1. mickehed

mickehed Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Morrn jag har youtube music premium och allt funkar kanoin tills skärmen slocknar för då slocknar även youtube??Har satt appen ignorera batterioptimeringar och manuell start men ändå jävlas appen??Nåt jag missat här??
    Apple music krånglar inte och på iphone så stängs inte youtube ner när skärmen slocknar...Får inge svar av youtube och googlat men hittar inget så frågar här
    Har en Huawei p20 pro

Mvh Micke

2. keyser

keyser Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13 147
    Operatör:
    Tele 2
    Telefon:
    Google Pixel 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele 2
    Telefon:
    Google Pixel 8
    Platta:
    iPad Air M1 (2022)
    Ganska vanligt problem på Huawei, att den är glad i att fimpa processer i bakgrunden.
    Länge sen jag hade en Huawei nu, men man kunde ställa om optimeringen under "Inställningar" > "Batteri" > "App-..något" - för att låta appar köras i bakgrunden. Någon som har en Huawei kan säkert svara på exakt vad alternativet heter.

3. masze

masze Android Veteran Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 714
    Telefon:
    12 Pro Max

MINA ENHETER

Telefon:
    12 Pro Max
    inställning> Batteri> Appstart> "klicka på Youtube music" > Välj "Kör i bakgrunden"

4. mickehed

mickehed Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Ok men ställlt in den på kör i bakgrunden redan men ställde in autostart och sekundär start också??Och att den ska ignorera batteri optimeringar...Men använder jag airpods så funkar det till 99% men på marshall så är det lite då och då den stänger ner...Lär väl va ännu värre på emui 9