Zagg displayskydd hjälp

Diskussion i 'Allmänt' startad av mirose, 13 maj 2010.

1. mirose

mirose Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Satte på mitt InvisibleShield displayskydd igår och tyckte att det gick skapligt lätt att få på men idag ser jag att det är som ett "hack" i skyddet på mitten av skärmen.

Kan man ta bort skyddet idag och sätta dit det igen?
    om det går måste man då låta filmen ligga ett tag för att få tillbaks ursprungsformen samt vätskan som följde med i sprayflaskan är slut, kan jag använda vanligt vatten iställe?

Tack för hjälpen.

2. Adyzz

Adyzz Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Hm.. har läst att bubblor och liknande kan ta ett tag att försvinna (de första dagarna), är det det du menar? Testa använd skrapan och kolla om det går bort.
    Lät du telefonen vara efter du satt på det första gången eller använde du den direkt? Har för mig att man ska vänta 12h eller nåt sånt.

3. mirose

mirose Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Umm, det är mer som rispning i filmen om du förstår vad jag menar, som om det blvit ett jack i filmen och det är knögligt just där. Ingen stor sak men kanske 2-3 mm långt.
    Telefonen fick ligga över natten och de småbubblor som fanns igår har försvunnit över natten men denna är kvar.

4. Fezze

Fezze Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    28
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S4+

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S4+
    ROM:
    Unofficial Cyanogenmod12.
    Info:
    Stock
    Platta:
    iPad Air 16gb wifi/cellular
    ROM:
    Jailbreak
    jag har då tagit bort filmen från min display och den gick att stoppa tillbaka, (även ett "fullcover" skydd på baksidan osv,) Så det borde gå :) men skyll inte på mig om du inte får tillbaka det ;)

5. davidsson

davidsson Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

monterade skydd på min tele men har några bubblor kvar fundera på att ta bort och sätta dit det igen men vätskan som följde med är slut vad kan man använda istället eller finns det att köpa ny? har suttit på i ca 1 vecka nu.

6. Pliind

Pliind Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    367
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Fold 7 1TB

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Fold 7 1TB
    Platta:
    iPad Pro
    Övrigt:
    Garmin Epix Pro Gen2
    Spelar ingen roll :) dra av försiktigt och gör appliceringsstegen från slut till början typ :) se till att spruta ner händer samt filmen som dras bort bara så inte skit och fingeravtryck fastnar.