ZTE Blade säljs för 999:- i morgon kl 10 på Tele2s nya butik i Göteborg. Utförsäljningen varar fram t.o.m 110130 Endast en per kund dock. Se länk nedan. Länk till erbjudandet.
Är bra sugen på att köpa en för att leka med och sen ge den till min tjej, eller kanske behålla själv. Är den värd tusen spänn?
Köpte en u8100 för tusen spänn och den funkar hyfsat, blade för tusen spänn e nästan för bra för att vara sant. Bladen är lätt bättre än min u8100
Någon som vill tjäna någon hundring ifrån Göteborg som kan köpa ut en åt mig? Svara så snabbt som möjligt via pm ifall någon vill hjälpa till.
lol, det är lite humor då Bladen generellt är accepterad som mest bang for the buck när det gäller Androidlurar på länge, och nu är den 500kr billigare. Om Bladen inte är värd 1000kr så undrar man ju om mkt dyrare modeller med bara något bättre hårdvara är värda det priset. Iphone 4 för 7k? ;-) OP, tackar för tipset! Behöver ej själv, men har en polare i gbg som kanske blir sugen.
Står utanför och köar nu, är kanske 20 personer framför mig. Vad jag hör så är det ZTE Blade alla pratar om att köpa Edit: De sa precis att de hade 100st från början. Dock endast en per person.
Sådär, då har man inhandlat en. De hade 100 ex av den enligt en av säljarna och förväntade sig att de kommer vara slut under eftermiddagen, så än borde det finnas chans för folk att få tag på en.
Kan de inte köra en sån här deal i Stockholm oxå för oss som har förmånen att inte bo på Sveriges baksida...
Sambon klickade precis Hem en från tele2, men inte för samma pris Sent from my HTC Desire using Tapatalk