http://www.youtube.com/watch?v=w7lpcuI8WyQ Priserna han ojar om, är ju lite väl låga för Bladen. Han måste ju mena pund. Han fäller ju även en rolig kommentar om skärmen.
Jag förstår inte riktigt vad han vill med den videon. Desire öppnar en app snabbare än Blade. Nähä, vad blir nästa nyhet? Ferrari snabbare än Volvo Det enda jag funderar över är vad han har som ligger och kör i bakgrunden eftersom han har så otroligt lite minne kvar. Även efter han stängt ner alla appar har han bara 75MB kvar
Android arbetar ju på det sättet att försöka fylla upp så mycket minne som möjligt, oanvänt minne är oanvändbart minne ;P
Det jag reagerade på hur lite ledigt RAM han har efter han dödat alla appar. Jag har 233MB ledigt utan att döda nått och han har 75MB efter han dödat allt. @Swe Förmodligen är det därför han gör det, titta min Desire som kostar 3ggr så mycket är faktiskt snabbare
@Skywriter: Tyckte också han hade extremt lite minne ledigt. Men jag tycker ändå videon var lite intressant, då ser man hastighetsskillnaden mot en Desire om man skulle skaffa en sån nångång
Hehe så det sitter alltså en "regular" processor i Bladen och en...eeh unregular prolle i Desiren då eller?
Kanske men jag undrar om det är nått fel på hans. När jag testar min samtidigt så kommer play-knappen fram ca 10 sek innan hans. (ja jag kollade så den inte låg kvar i minnet) Men det kanske är FroYo som är så mycket snabbare vilket leder till frågan om hans Desire också kör FroYo
Kan ingen med 2.1 jämföra starttiden på angry birds med hans blade och se om den verkligen ska vara så seg. Med FroYo är som sagt starttiden 10 sek snabbare jämfört med hans.
Killen säger "CTA" eller "ZTA" och säger 100dollar, och 250dollar... Wtf. Inte fan kostar en Desire 250dollar?
Min 2.1 fillyjonk med överklockning (729 mhz) startade också upp betydligt snabbare än bladen på youtuben. Första uppstarten han gjorde gick riktigt segt.
Min orginal blade startar upp angry birds på 12sek, hans på typ 19sek. Så ngt tok är det. Reagerade också på hur lite minne som han hade kvar i bladen..
Tycker det hade varit mera rättvist om han jämfört med htc legend istället som har samma prolle men som fortfarande är över dubbelt så dyr.
Äh.. total jävla nuub... Sen sa han ZTE San Francisco.. Lyckat? Såg ut som att Blade körde på Eclair och Desire på FroYo.. Varför man ens bryr sig om att jämföra dom i det skedet är det nog ingen som förstår förutom han?