Köpes: ZTE Light

Discussion in 'Arkiverade annonser' started by zaver, Aug 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zaver

zaver Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Har du tröttnat på din Light får du mer än gärna sälja till mig som vill prova på en billig platta innan jag eventuellt köper något dyrare.

Jättestort plus om du bor i storstockholmsområdet för då kan jag hämta.

Har en prisidé om 700kr men jag är inte omöjlig. :money:
    Ska vara fullt fugerande. Repor lägger jag ingen större vikt vid.

Svara i tråden eller PM.
    Tack på förhand.

2. mackeb

mackeb Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Kolla min annons på Viewpad 7, kan nog vara något för dig.

ZTE Light har resistiv skärm och 256k färger, så det ger inte mycket till intryck av vad det innebär att använda en dyrare 7-tums tablet. Då kommer min helt klart närmare.

Priset kan diskuteras, då det dykt upp ett gäng Dell Streak nu lagom till att Dell slutat tillverka den och utförsäljningar här och där, så jag är klart intresserad av att likvidera min Viewpad snabbt.

Edit: Jag finns i Sthlm.

Last edited: Aug 24, 2011
  3. zaver

zaver Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag avvaktar ett tag mackeb. Vill gärna ha en Light med tanke på KalltKaffes roms till Lighten.

Det som jag tänkt använda plattan till är att från TV-soffan kolla TV-tablå, streama musik via blåtand och surfa på nyhetssidor. Hoppas kunna skrota min EEEPC 1000h.

4. mackeb

mackeb Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Vet inte vad som är så speciellt med KalltKaffe, det finns 4-5 rom ute till Viewpad 7 i dagsläget varav en har stöd för svenska. Även ett flertal aktiva utvecklare igång.

Det du beskriver som användningsområde finns det inga begränsningar för i Viewpad. Du kan ha den liggande på soffbordet i dagar med sån användning med SetCPU som gör att den inte drar nästan nåt batteri alls när den inte används, avinstallera också telefonfunktionen i den så har du en riktig trotjänare i TV-soffan.

Ta chansen nu när jag vill bli av med den, så får du en grymt mycket bättre platta än om du släger ut pengar på Light:en. Var själv inne på en sån när jag till slut köpte den här den 8 augusti. De är förjävla bedrövliga så jag insåg att det inte var värt att satsa där.

Vet inte om det är det att du tror att den blir för dyr, men så är det inte. Jag är långt ifrån omöjlig och vet hur det är. Har nu äntligen en Streak på g, så nu ska den bort. Är helt klart intresserad av din Asus om det skulle gå att få till nåt byte också.

Thread Status:
Not open for further replies.