Nån som vågat sig på att köpa den här telefonen och har något att säga? Fruktansvärt snygg och som jag kan se fungerar den i svenska nät. http://www.geekbuying.com/item/ZTE-...615-Quad-Core-1-5GHz-16-0MP-Black-343831.html
Ja den har band 7 på 2600MHz som vi har i Sverige, dock bara i tätorter. Den saknar tyvärr band 20 på 800MHz som är 4G's basnät. Men mycket läcker är den!
Det ser ju bra ut. Blir lite sugen. Har en Mate 7 nu som jag egentligen älskar. Men kan inte riktigt vänja mig vid storleken...
Den ser ju inte dum ut. Vet ni om ZTE har planer på att ta den till Europa? Jag hittar inga Nubia-modeller alls här i Sverige på Prisjakt.
Fan less man blir på geekbuying.... Inte skickat telefonen än, tar 2 dagar för dom att svara på mail där dom bara skriver att dom ska packa paketet och att jag får ett mail när det skickats. Hade varit najs att få den innan man åker på semester men det verkar omöjligt nu Får hoppas den har kommit när jag kommer hem då, har man något att se fram emot.
Nja lika stor ungefär. Mini menas inte att den d mindre som man tror. Det är lite sämre specs än vanliga Z9 som har SD810 och 3gb ram. Den har även 5.5" mot minis 5". Vanliga Z9 är dock smalare
Riktigt nöjd än så länge, verkligen mycket telefon för pengarna. Det enda jag saknar från S6an är OIS annars ingenting