Nu har jag kollat in CalenGoo. Den verkar bra, men jag har några frågor till er som har den. (Mycket om tasks, och det är för att jag ännu inte funnit en task-app ^_^ som är tillfredställande ^_^) Vad knäppt att det inte finns någon trial 
1. Lägger sig tasks/uppgifter med slutdatum, bland heldagshändelser, eller syns dessa enbart på www.google.com? jag frågar eftersom sluttider på google.coms uppgifter som sätts på googles site, inte kommer till telefonens kalender, och inte heller syns på google.com om man inte har rätt lista framme. Vissa appar för tasks, lägger uppgifter med sluttid som en heldagshändelse verkar det som. Man har ju knappast någon nytta av att se sluttiden endast på webben och endast om rätt lista är ikryssad.
2. Kan man använda sig av olika listor i tasks, som i google.se?
3. Finns det möjlighet till checklistor i tasks?
4. Kan man dölja vissa listor i tasks, så att när man visar allt, bara ser kanske 2 av 4 listors uppgifter/tasks?
5. Finns denna veckovy? Jag tål inte agendaformer av veckovyer och dagsvyer, och i business calendar är veckocyn in bifogad bild, vad jag använder klart mest och inte kan vara utan:
Last edited: Oct 23, 2011