Nej, det är inte relevant att dra upp en annan tillverkare som inte har med saken att göra. Dessutom helt utan faktaunderlag. Fullständigt irrelevant.
Nu börjar du bli religiös också. Jag har gott om vänner på Swedroid.
Nej, konsumeterna behöver inte bevisa något alls. Det är inte konsumenterna som försöker sälja något, du har tvärfel i sak.
Jag har inget alls personligt mot Ulefone. Om de kommer med en bra produkt som bevisligen är bra så kan jag mycket väl tänka mig att köpa den och rekommendera den. Men i nuläget så tyder allt på att de inte har bra produkter och därför avråder jag från inköp.
Du verkar ta Ulefone mycket personligt. Äger du aktier i företaget?
Jag baserar inte min åsikt på enbart Valencia 2 Pro, jag har haft 4 olika DOOGEE mobiler och samtliga har varit mycket bra. I annat fall så hade jag inte rekommenderat DOOGEE mobiler.
Du får tycka vad 17 du vill. Jag uttalar mig om det jag kan och det jag känner till. Ulefone har inte visat att de kan bygga mobiler av god kvalitet och därför avråder jag från inköp. DOOGEE har jag mycket stor erfarenhet av och de har bevisat om och om igen att de har mycket bra produkter och därför rekommenderar jag DOOGEE. Mycket logiskt och enkelt att förstå.
Det är några videoklipp, det säger inte mycket, det kan du hitta om precis samtliga mobiler. Visa mig en seriös artikel som påvisar rejäla brister.
Men det är ju rent nonsens! Ulefone är företaget som tillverkar Paris och då måste man kunna kritisera deras tidigare produkter och hur bra företaget uppfattas sen tidigare. Jag baserar mina åsikter på hur dåliga Ulefones mobiler har varit tidigare. Ulefone har mycket att bevisa.
Vän med dig? Jag är inte intresserad.
Last edited: Oct 11, 2015